Jak współpraca z Wirtualną Asystentką pomoże Ci przyśpieszyć rozwój biznesu.

Aby rozwinąć biznes, konieczne jest nie tylko posiadanie kreatywnych pomysłów, lecz także umiejętne zarządzanie czasem. Co zrobić, gdy w Twojej głowie mnożą się coraz to nowe pomysły, które być może nigdy nie ujrzą światła dziennego z powodu tego, że ciągle jesteś zakopana w bieżące. Jak przechylić szalę w kierunku realizowania zadań dających rozwój firmie. Dzisiaj dowiesz się więcej o współpracy
z Wirtualną Asystentką, która może okazać się sojusznikiem w procesie rozwoju Twojego biznesu.

Kim jest Wirtualna Asystentka?

Wirtualna Asystentka to specjalistka, która podejmuje się różnorodnych zadań, np. administracyjnych, organizacyjnych, technicznych i copywriterskich dla swoich klientów, choć nie przebywa fizycznie w biurze. Wszystkie powierzone zadania wykonuje zdalnie, dostosowując się do wcześniej ustalonego harmonogramu. Do swojej pracy potrzebuje jedynie komputera, dostępu do internetu oraz fragmentu własnej przestrzeni.

Co to oznacza dla Ciebie?

  • nie musisz martwić się o brak miejsca na kolejne biurko w swoim biurze, ponieważ Wirtualna Asystentka pracuje zdalnie.
  • nie masz ograniczeń w wyborze Wirtualnej Asystentki, możesz współpracować z osobą, z którą dzieli Cię znaczna odległość – 100 km, 400 km, a nawet jeszcze więcej.
  • Wirtualna Asystentka, będąc jednocześnie przedsiębiorcą, wystawi dla Ciebie fakturę VAT za świadczone usługi, którą możesz wliczyć w koszty prowadzenia działalności.

Dlaczego Wirtualna Asystentka to dobry wybór?

Opowiem Ci historię mojej klientki Ani, bo uważam, że najbardziej inspirujące i przekonujące są prawdziwe historie, z jakimi spotykam się w mojej pracy.

Ania trafiła do mnie po opublikowaniu mojego wpisu na jednej z grup Facebookowych. Posiadała już swoją stronę internetową, platformę kursową i program do mailingu, którymi zarządzała samodzielnie. Ciągle jednak czuła, że nie do końca wykorzystuje swój potencjał. Ilość rodzących się w jej głowie pomysłów trochę ją zaczęła przytłaczać, bo nie mogła ich realizować ciągle zakopana w bieżączce. Chciała tworzyć produkty cyfrowe – ebooki dla swoich klientów, chciała mieć czas na to, by częściej pokazywać się na Instagramie. Obsługując wszystko samodzielnie, nie była w stanie tego zrobić. Brakowało jej na to czasu i siły. Też tak masz? A wiesz, że wcale nie musi tak być!

Ania po wstępnej konsultacji online zdecydowała się na podjęcie współpracy ze mną. Oddelegowała mi: 

  • zadania powtarzalne – aktualizacja treści i automatyzacji pod cykliczny webinar, 
  • graficzną obróbkę ebooków i wprowadzenie ich do sprzedaży,
  • stworzenie szablonu strony sprzedażowej,
  • stworzenie strony one time offer,
  • zadania związane z technikaliami.

Po zaledwie dwóch miesiącach współpracy Ania miała już gotowe cztery ebooki. To nie zatrzymało jej w działaniu i ciągle tworzy kolejne publikacje. Dodatkowo Ania ma czas na aktywne rozwijanie swojego konta na Instagramie i budowanie relacji ze swoimi odbiorcami. 

Współpraca z Wirtualną Asystentką otworzyła przed Anią nowe drzwi. Zostawiła za sobą to, co ograniczało ją i nie wnosiło za wiele do jej biznesu. A zaczęła realizować zadania dające jej rozwój w aspekcie finansowym, zasięgowym.

Ty też możesz zacząć delegować zadania w swoim biznesie i przyśpieszyć swój rozwój! Umów się na 15-minutową bezpłatną, niezobowiązującą rozmowę online >TUTAJ<

O Autorce:

Nazywam się Karolina Nowicka i od 3 lat wspieram przedsiębiorców w tym, żeby ich biznesy nie utykały przez bieżączkę lub brak czasu na samodzielne ogarnianie technikaliów. Tworzę strony internetowe, obsługuję newslettery, nałogowo skreślam zadania z cudzych list to-do. A wszystko po to, by moi klienci mieli życie poza pracą – bez utraty zysków czy biznesowych szans.

Fot. Stock.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *